Monday 4 May 2009

η Εύα/EminemGirl... στη διασταύρωση



Ρ²: Καλως ορίζω την Εύα στη διασταύρωση του Ρ²!

Εύα: Καλώς σας βρίσκω!

Ρ²: Η θαυμάστρια χαμαιλέοντας που δίνει γροθιά στο κατεστημένο, που λέει ότι όποιος μπορεί να ακούει μόνο αλληλένδετα είδη μουσικής, πως κάνεις παιχνίδι ανάμεσα σε Eminem, Νίκο Βέρτη και Πάολα; Ποιο είναι το μυστικό σου;

Εύα: Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι τα κάνω όλα αυτά εγώ...

Ρ² : Τα κάνεις ασυνείδητα...

Εύα: Δεν είναι δύσκολο νομίζω να μπορείς να συνδυάσεις τόσα είδη μουσικής. Απλά πρέπει να έχεις ανοιχτούς ορίζοντες. Είναι αυτό που αναφέρω συνέχεια. Ακούω ό,τι μου "κάθεται καλά στα αυτιά"... Και πέρα από αυτό κάθε είδος μουσικής μου βγάζει άλλο συναίσθημα.

Ρ²: Τι σου βγάζει λοιπόν κάθε διαφορετικό είδος από αυτά που ακούς; Τι διαφορετικη χορδή αγγίζει μέσα σου όταν ακούς Eminem κι όταν ακούς Πάολα;

Εύα: Όταν ακούω Eminem μου βγαίνει συνήθως η οργή ο εκνευρισμός. Όταν ακούω Πάολα θέλω να ανέβαινω πάνω στο τραπέζι και να "Το Σπάσωωωωω" όπως λέει και το Παολάκι μας!

Ρ²: Ε αφού το λέει το 'Παολάκι σας', εγώ πάω πάσο! Να πιαστώ από κάτι που λες λοιπόν για ποια πράγματα έχεις μέσα σου οργή και σου την βγάζει έξω ο Eminem?

Εύα: Πλέον δεν έχω τόσο έντονα αυτό το συναίσθημα... Αλλά παλιότερα το είχα. Έχω περάσει δύσκολες καταστάσεις στη ζωή μου όταν ήμουν γύρω στα 16 που με ανάγκασαν να ωριμάσω πολή γρήγορα. Ένα παράδειγμα και πιο έντονο ίσως είναι όταν ήμουν στις Πανελλήνιες και οι γονείς μου ήταν στα χωρίσματα. Ευτυχώς όλα έστρωσαν αλλά εκείνες οι στιγμές ήταν οι πιο δύσκολες της ζωής μου...

Ρ²: ω! λυπάμαι παρα πολύ που το ακούω αυτό.... πώς σε βοήθησε η μουσική να ισορροπήσεις μέσα σου αυτά που γινόντουσαν γύρω σου;

Εύα: Μην λυπάσαι. Μέσα από όλα τα άσχημα που έχω περάσει έγινα πιο δυνατή. Νομίζω ότι η μουσική ήταν το καταφύγιό μου. Κάπως έπρεπε να εξωτερικεύσω το θυμό μου και τη στενοχώρια μου. Και η μουσική ήταν το μόνο μέσο εκτός από το κλάμα. Όταν λοιπόν είχα πλαντάξει αρκετά το μόνο μέρος για να "κρυφτώ" αν θες ήταν η μουσική. Αντιλαμβάνεσαι ότι το το "Cleaning out my closet" ήταν το αγαπημένο κομμάτι μου γιατί τα "έχωνα" στους γονείς μου χωρίς να το καταλάβουν...

Ρ²: Σε καταλαβαίνω απόλυτα... και μια που μου έδωσες την αφορμή, αφού πέρασαν τα δύσκολα τι άλλαξε μέσα στην Εύα...; Πώς άλλαξε η κοσμοθεωρία της;

Εύα: Πραγματικά όλα άλλαξαν... Έμαθα ότι τίποτα απολύτως δεν είναι δεδομένο στη ζωή... Ότι μπορεί να χαθεί η γη κάτω από τα πόδια σου από εκεί που δεν το περιμένεις... Αλλά από την άλλη έμαθα επίσης πως όλα ξεπερνιούνται αν κάποιος "πολεμήσει".

Ρ²: Μου θυμίζουν όλα αυτά τους στίχους από το Stronger της Christina Aguilera.... τα λόγια σου εννοώ.

Εύα: Άλλο ένα τραγούδι που άκουγα μανιωδώς εκείνη την περίοδο!

Ρ²: Δε μου κάνει εντύπωση, μια που εκεί μου πήγε κατευθείαν το μυαλό... πάντως σ'ευχαριστώ που ανοίγεσαι έτσι... σημαίνει πολλά!

Εύα: Ποτέ δεν κρυβόμουν για αυτά που έχω περάσει... Εξάλλου το να τα κρατάς κρυφά κάνει την κατάσταση χειρότερη πάντα. Άλλαξε θέμα γιατί τα παιδιά θα αρχίσουν τα αντικαταθληπτικά όπως το ξεκίνησα...

Ρ²: Για όλα υπάρχει χώρος... την Εύα που ξέρω εγώ την ξέρω από αυτά που μας αφήνει να διαβάσουμε στο p4m. Τι άλλο είναι η Εύα και ποιο είναι το δικό της μήλο της έριδος;

Εύα: Δεν νομίζω να διαφέρω από αυτό που βλέπετε. Προσπάθω να βλέπω πάντα τα πράγματα θετικά να μην αρχίζω και κυρίως να μην συνεχίζω διαπληκτισμούς και να το ρίχνω στο γέλιο. Αυτό που σιχαίνομαι είναι η ειρωνία γιατί την έχω πολύ μέσα μου και ξέρω πως να γυρίσω τέτοιες καταστάσεις boomerang στους άλλους..Γι' αυτό κι όλας αποφεύγω να την χρησιμοποιώ. Κατά τα άλλα αύτο που δεν ξέρετε είναι αυτό που έχω ήδη αναφέρει ότι έχω περάσει πολλά στη ζωή μου κι ας μην μου φαίνεται γιατί προσπαθώ να τα αφήνω όλα πίσω μου. Σε κάλυψα ή να πω κι άλλα;





Ρ²: με κάλυψες! η Εύα έχει και τρομερή αγάπη για την αγγλική γλώσσα επίσης.... ισχύει έτσι;

Εύα: Προσπαθείς να βγάλεις όλα τα στραβά μου στη φόρα νομίζω Ναι ισχύειΜπορούσα να έχω περάσει και νομική γιατί ήμουν φύτουκλας (μεταξυ μας πάντα ) αλλά ακολούθησα την τρέλα μου και πήγα Αγγλική Φιλολογία..Μακάρι να μου βγει σε καλό

Ρ²: διαβάζεις και αγγλική λογοτεχνία; αγγλόφωνη εννοω... όχι απαραίτητα βρετανική

Εύα: Θέλοντας και μη λόγω σχολής έχω διαβάσει πολλά βιβλίαΑπό μόνη μου ουσιαστικά να έχω διαβάσει 10 βιβλία το πολύ εκ των οποίων τα 4 ήταν το Twilight saga!

Ρ²: α, άλλα περίμενα να ακούσω, αλλά μια που το έφερες στη Stephanie Meyer το θέμα να σε ρωτήσω κάτι σε σχέση με αυτό... μπαίνει η Εύα ποτέ στη ζώνη του λυκόφωτος;

Εύα: Ήξερα πού το πήγαινα έγω χαχα! Αναλόγως πώς το εννοείς. Δόξα τω Θεω με το Twilight ήμουν επί ένα μήνα στο λυκόφως!

Ρ²: βρε άσε το βιβλίο! Εννοω αν έχει δει ποτέ κανείς τη σκοτεινή και ανεξερεύνητη πλευρά σου ή κάποια πλευρά σου που βγάζει έξω ένα πολύ 'σκοτεινό' κομμάτι του εαυτού σου κάτι που ίσως κάποιον να του έκανε έκπληξη να δει ότι η Εύα μπορεί να είναι κι έτσι.... κάποια κατάσταση θυμού, παροξυσμού, τρέλας... βοηθήστε με να βγάλω θέμα παρακαλώ!

Εύα: Κατάλαβα καλέ! Αρχικώς το μεγαλύτερο παράδειγμα είναι ο πατέρας μου στην περίοδο που σου ανέφερα παραπάνω... Και κυρίως εγώ που ανακάλυψα με εκείνο το θέμα πώς είναι η σκοτεινή πλευρά μου. Αν εξαιρέσεις αυτό νομίζω ότι το πρόκειται να το ανακαλύψει και ένας γκόμενος σε λιγάκι χαχα

Ρ²:α μαλιστα....

Εύα: Το κρατάω το κρατάω αλλά πόσο να αντέξω

Ρ²: θα ξεπηδήξει από μέσα σου ο Hulk?

Εύα: Δεν έχω ασχοληθεί με τον κύριο,αλλά νομίζω ότι θα είναι Παναγίτσα μπροστά μου

Ρ²: α, μιλάμε για άγρια κατάσταση! Θα επιστρέψω σ'αυτό το θέμα σε λίγο δεν ξέφυγες ακόμη! Να ρωτήσω κάτι άλλο... πού βρίσκεται η νέα σελήνη της Εύας και τι σχήμα, χρώμα, εικόνα, θέμα έχει;

Εύα: Διαβασμένο σε βλέπω! Η νέα σελήνη Χμμμ.. Νομίζω ότι αυτό που ουσιαστικά ψάχνω είναι η ηρεμία μου και η ευτυχίαΟπότε η νέα σελήνη για μενα είναι το να μπορώ να είμαι με τους ανθρώπους που αγαπώ και ενδιαφέρομαι γι' αυτούς. Σαν εικόνα θα μπορούσα να στην περιγράψω ως ηλιοβασίλεμα με τον κόκκινο ήλιο και από δίπλα μου άτομα μεγάλης σημασίας για μενα...

Ρ²: δεν ειναι ας πούμε κάποιο όνειρο που έχεις για το μέλλον σου η νέα σελήνη; μια νέα περίοδος της ζωής σου, ένα νέο ξεκίνημα που αρχίζει η 'σελήνη' σου και γεμίζει ξανά απ'την αρχή; χρειάζεσαι κάτι τέτοιο εννοώ...;

Εύα: Να σου πω την αλήθεια όχι. Ok έχω πολλά όνειρα όπως να καταφέρω να τελειώσω την σχολή μου αλλά σαυτό που δίνω σημασία είναι το παρόν. Και πάντα ήμουν άνθρωπος που θέλω να νοιαζονται οι άλλοι για μενα..οπότε αυτό που πάντα θα ψάχνω στη ζωή μου είναι αυτό.

Ρ²: Αγαπησιάρα λοιπόν; Και 'needy' που λενε και οι Αγγλοι; Αποζητάς τέτοιες αγαπησιάρικες καταστάσεις;

Εύα: Πολύ αγαπησιάρα και ζουζούνα! Ναι, ουσιαστικά χρειάζομαι να ξέρω ότι οι άλλοι αισθάνονται δυνατά πράγματα. Αν και δεν μου βγαίνει πάντα σε καλό αυτό γιατί περιμένω πολλά από τους άλλους που ίσως δεν θα έπρεπε..

Ρ²: Όπως ο εν λόγω κύριος που ανέφερες πριν λίγο;

Εύα: Αμέσως το πιάσες χαχα! Ναι, είναι μια τέτοια περίπτωση που θέλω να βάλω τέλος αλλά επειδή είμαι και αγαθιάρα δεν τα καταφέρνω...

Ρ²: Μπορεί απλά να μη θες να αφήσεις να φύγει έστω και λίγο από το 'γούτσου γούτσου' που χρειάζεσαι πολύ ακόμη κι αν δε σε κερδίζει σε όλα τα σημεία.

Εύα: Αχχχ, με έχεις ψυχολογήσει στο έπακρον έχω να δηλώσω. Ουσιαστικά κρατάω τον εαυτό μου να μην τελειώσω καταστάσεις γιατί φοβάμαι ότι θα χάσω έστω και αυτό που έχωΆλλο ένα χαρακτηριστικό μου που δεν ξέρατε.

Ρ²: Ε αυτό είναι χαρακτηριστικό πολλών ανθρώπων.... ανδρών και γυναικών. Κάποιοι καταλαβαίνουν ότι αυτό κάνουν κι άλλοι το κάνουν ασυνείδητα, αλλά είναι ανθρωπινη ανάγκη να έχουμε κάπου να γύρουμε το κεφάλι μας, ακόμη κι αν ο ώμος ανήκει σε άνθρωπο που δε μας κερδίζει 100% και δεν είναι ο 'τέλειος σύντροφος' για μας. Οπότε δεν κάνεις έγκλημα κάνοντάς το αυτό. Το μόνο που έχει σημασία σε τέτοια κατάσταση είναι πόσο μέλλον κρατάει μέσα της. Αυτό νομίζω.

Εύα: Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, απλά εγώ έχω το κακό να δένομαι πολύ εύκολα με τους ανθρώπους και την πατάω..παρ'όλα αυτά θέλω να πιστεύω ότι έχω κάπως διορθωθεί και κρατάω πλέον κάποιες "πισινές"... Θέλω να ζήσω αυτό το 100% αλλά δεν με πήραν και τα χρόνια ακόμα.

Ρ²: Ε μα εννοείται! Είσαι μικρό ακόμη... Και για να ελαφρύνουμε λίγο την ατμόσφαιρα, σου βγάζουν κάτι 'γρρρ' οι ραπάδες; σε εξιτάρουν; για τα μεσημεριανά το κάνω αυτό.... μη νομίζεις...

Εύα: Ναι, άλλο που δεν θες κι εσύ! Αχχχ, οι ραπάδες είναι το ευαίσθητο σημείο μου... Όπως λέει και ο Υποχθόνιος "Φοράω το καπέλι στραβά την μπλούζα που φτάνει κάτω στα γόνατα". Μόλις δω ραπά μου γυρίζει το μάτι αλλά δεν μου αρέσει ο τρόπος ζωής τους... Οκ κουβάλαω τρέλα αλλά δεν αντέχω τις καταστάσεις που ξεφεύγουν και όλοι ξέρουμε λίγο πολύ πώς είναι οι ραπάδες... η μπίρα στο χέρι και ζαμάν φου. Για να μην αναφέρω και άλλες συνήθειες!

Ρ²: Η μπύρα είναι λίγο mild θα έλεγα....

Εύα: Ναι, είπα να το κρατήσει low profile.

Ρ²: Καλά έκανες! είμαστε οικογενειακό blogazine εμείς! θα τα διαβάζει κι ο γιος μου μια μέρα τι θα σκεφτεί;

Εύα: Ε ναι μην παρεκτραπόμαστε κιόλας. Την δική μου συνέντευξη κρύψ'την γιατί θα τον ψυχοπλακώσουμε τον καημένο...

Ρ²: μπα, όπως είπαμε όλα κάτι μας δίνουν... κριτική σκέψη χρειάζεται.... Εύα.... σ'ευχαριστώ πολύ για την κουβέντα μας σε αυτή τη μέρα του Μαγιού! Πώς θες να κλείσουμε την κουβέντα μας; Σου το αφήνω ελεύθερο αυτό....

Εύα: Κι εγώ ευχαριστώ, κυρίως που σκέφτηκες εμένα για την συνέντευξη.

Ρ²: ήταν απωθημένο μου και τώρα νιώθω καλύτερα χαχα

Εύα: Θα κλείσω λέγοντας πως χαίρομαι ιδιαίτερα που μπήκα και εγώ στην παρέα του P4Μ... Γνώρισα άτομα που εκτιμώ και μ'αρέσει να μιλάω μαζί τους. Ελπίζω να μην κούρασα κανέναν και επίσης ότι πρέπει να ξεκουνηθείτε να γράφετε όλοι στο Ρ2 blogazine μην σας δω από κοντά και σας κανονίσω!

4 comments:

Nyxteridas said...

Εύα είσαι Θεαααά

Black_juice said...

:shy:

Thanks Nikolaki mou :mouts

ZZ said...

Η Εύα μου άνοιξε την καρδιά της σε αυτή τη συνέντευξη (ένιωσα κάτι σαν τον Γιακούμπ) και την ευχαριστώ πολύ!
Από τις πιο ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις στο Ρ²!

Black_juice said...

Einai kai se poion anthrwpo ta eipa omws...Ok exw tin tasi na milaw aneta alla ofeiletai kai se sena to gegonos oti anoixtika toso!