Sunday 24 May 2009

Μαρτυρίες μιας τηλεφωνήτριας

11888, λέγετε παρακαλώ!


Από την Εύα/EminemGirl



Πριν ένα μήνα έπιασα κι εγώ δουλειά το άμοιρο στο 11888 ως τηλεφωνήτρια. Από τις πρώτες πρώτες μέρες έχω ακούσει τα απίστευτα και τα οποία θα μοιραστώ μαζί σας.


Αρχικώς να σας πω ότι οι Αθηναίοι είναι οι χειρότεροι..Ελπίζω να μην πέσετε να με φάτε. Για να το γνωρίζετε υπάρχουν 3 κέντρα ένα στην Αθήνα, ένα στη Θεσσαλονίκη και ένα στην Πάτρα. Όλα τα κέντρα λαμβάνουν κλήσεις από οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας.


Το κλασσικό πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι όλοι νομίζουν ότι είναι αυτονόητο πως γνωρίζουμε για ποια περιοχή ψάχνουν την πληροφορία. Και ειδικά οι Αθηναίοι. Όταν ρωτάμε λοιπόν περιοχή θέλουμε να μας πείτε Αθήνα και όχι αμέσως π.χ. Αμπελόκηποι. Τέλος, να τονίσουμε ότι το 11888 είναι πληροφορίες καταλόγου εσωτερικού και όχι όπως έχουν τρελαθεί να βάζουν στις διαφημίσεις «Για οποιαδήποτε πληροφορία καλέστε στο 11888».


Χαρακτηριστική συζήτηση που είχα με Αθηναίο:

Εγώ: Σε ποια περιοχή;

Πελάτης: Αμπελόκηποι.

Εγώ: Στην Αθήνα ή στην Θεσσαλονίκη;

Πελάτης: Ε και φυσικά στην Αθήνα (η κλασσική απάντηση). Τι με ρωτάς;

Εγώ: Ξέρετε, υπάρχουν Αμπελόκηποι και στην Θεσσαλονίκη. Δεν μπορώ να γνωρίζω εγώ πού ακριβώς εννοείτε.

Πελάτης: Εννοείται ότι είμαστε από Αθήνα.

(Τον βρίζεις ή δεν τον βρίζεις;)


Συνομιλία με κάποιον από την Καρδίτσα:

Πελάτης: Θέλω στην Καρδίτσα… ε ξέρεις τώρα!

Εγώ (που τελείωνα βάρδια και δεν επικοινωνούσα με το περιβάλλον): Δεν ξέρω τι εννοείται..πείτε μου τι ακριβώς θέλετε..

Πελάτης: Έλα μωρέ κατάλαβες τώρα.

Εγώ: Αλήθεια δεν κατάλαβα πείτε μου πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω.

Πελάτης: Ε να… μασάζ.

Εγώ (που την ψυλλιάστηκα επιτέλους τη δουλειά και παίρνω απόφαση να του κάνω πλάκα): Μισό λεπτό να ψάξω για υπηρεσίες μασάζ. (Για κακή μου τύχη δεν υπήρχε τίποτα και πολύ το γούσταρα να τον έστελνα σε μασέρ και να τον έχωναν μέσα γιατί θα την περνούσε για πόρνη) Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι… Πώς αλλιώς να το ψάξω; Δεν μου ‘ρχεται κάτι (πουτανιές J )

Πελάτης: Ε δοκίμασε κάτι πιο…

Εγώ: Ναι..

Πελάτης: Πουτανίστικο!

Εγώ: Καλά δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει έτσι καταχώριση… μισό λεπτό να δω για οίκο ανοχής! Πάλι δεν υπάρχει κάτι και έτσι… Μπορώ να σας εξυπηρετήσω κάπως αλλιώς; (Ξύνομαι να τον ξεφτιλίσω)

Πελάτης: Πώς να με βοηθήσεις κι εσύ; ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ!

Εγώ: (ανεβάζω φωνή) Ναι γιατί αυτό είναι το πρόβλημα μας που είμαι μακριά αλλιώς θα είχαμε βρεθεί κι ολας. Σας παρακαλώ κύριε μου πάρτε καλύτερα σε καμία ροζ γραμμή και όχι στο 11888.

Πελάτης: Συγγνώμη. Γεια σας..


Συνομιλία με πιτσιρίκι που πήρε για να κάνει πλάκα:

Πιτσιρίκι: Θέλω το τηλέφωνο της Καγιά.

Εγώ( που πάλι ήμουν στο τέλος βάρδιας και δεν αντιλήφθηκα ότι ήταν πιτσιρίκι για να καταλάβω εξ αρχής ότι είναι πλάκα): Δεν υπάρχει κάποια καταχώριση. Λογικά θα είναι απόρρητο.

Πιτσιρίκι: Τότε της Έλενας Παπαρίζου.

Εγώ (που στρόφαρα και απαντάω αμέσως): Δεν υπάρχει κάτι.

Πιτσιρίκι: Από κάποιον άλλον τραγουδιστή τότε.

Εγώ: Αν δεν μου πείτε όνομα δεν μπορώ να ψάξω εγώ από μόνη μου.

Πιτσιρίκι: Τότε του Ρουβά.

Εγώ: Εεε καλέστε στο 11889, πληροφορίες εξωτερικού γιατί αυτή την περίοδο είναι στην Ρωσία για τη Eurovision


Πελάτης: Πώς μπορώ να ψάξω στο Internet για μία ιστοσελίδα;

Εγώ: Σύνδεση έχετε έτσι;

Πελάτης: Ναι.

Εγώ: Δηλαδή username και password έχετε και ξέρετε να συνδεθείτε.

Πελάτης: Όχι τέτοια πράγματα δεν έχω.

Πελάτης: Πώς ψάχνω στο Internet;

Εγώ: Μπείτε στο google ή στο yahoo και κάντε αναζήτηση.

Πελάτης: Αχ ευχαριστώ. Βασικά πώς γράφονται αυτά και πού τα γράφω;


Πελάτης: Να σας ρωτήσω κάτι;

Εγώ: Πείτε μου.

Πελάτης: Πέρσι που έγινε η Eurovision;


Συνομιλία με γιαγιά από την επαρχία:

Εγώ: Σε ποια περιοχή;

Γιαγιά: Να κορτσούδι μου, εδώ όπως είναι η γέφυρα πίσω από την εκκλησία ένα δρόμο κάτω.


Συνομιλία με κάποιον από επαρχία:

Εγώ: Πού ακριβώς είναι ο κύριος που ψάχνουμε;

Πελάτης: Εδώ που είμαι κι εγώ.

Εγώ: Και το εδώ πού είναι;

Πελάτης: Εκεί που είσαι κι εσύ είμαι κι εγώ.

Εγώ: Εδώ είναι Θεσσαλονική κυρία μου, το εκεί πού είναι μπορείτε να μου πείτε;


Συνομιλία με γιαγιά:

Γιαγιά: Ελένη εσύ είσαι;

Εγώ: Βασικά στο 11888 πήρατε.

Γιαγιά: Ε ναι θέλω την Ελένη που δουλεύει στο 11888 γι αυτό σας πήρα.

Εγώ: Είμαστε πολλά άτομα. Δεν θα μπορέσετε να την βρείτε.

Γιαγιά: Εγώ θα συνεχίσω να παίρνω μέχρι να τη βρω.


Συνομιλία με γυναίκα από Θεσσαλονίκη:

Αυτή: Είδα κάτι σε μια διαφήμιση στον Alpha για ένα σύλλογο απεξάρτησης από τυχερά παιχνίδια.

Εγώ( αφού έχω ψάξει τα μαλλιοκέφαλά μου): Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι.

Αυτή: Δεν μου δίνεις το τηλέφωνο του Alpha να πάρω μήπως ξέρουν αυτοί;


Συνομιλία με γιαγιά:

Γιαγιά: Είναι η κουμπάρα μου στο νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη. Μπορείτε να με συνδέσετε με το δωμάτιο της;

Εγώ: Στο 11888 πήρατε όχι στο νοσοκομείο.

Γιαγιά: Δηλαδή δεν μπορείτε ε;

Εγώ: Όχι, πείτε μου όμως σε ποιο νοσοκομείο είναι να σας δώσω το τηλέφωνό τους.

Γιαγιά: Αχ δεν θυμάμαι πάντως είναι κοντά στο κέντρο.

Εγώ: Τέσσερα νοσοκομεία είναι μέσα στο κέντρο.(Τις τα λέω)

Γιαγιά: Αχ δεν είναι αυτά. Άλλα;

Εγώ: Μετά υπάρχουν εκτός πόλης.( Αφού λέω κι άλλα το πετυχαίνουμε και εν τέλει ήταν το Παπανικολάου το οποίο είναι τουλάχιστον 15 χλμ. τουλάχιστον από το κέντρο κοντά στον Χορτιάτη).


Συνομιλία με γιαγιά:

Γιαγιά: Εδώ στην Κέρκυρα είναι η γυναίκα που θέλω.( Όσο εγώ ψάχνω εκείνη μου λέει ιστορίες για τις φίλες της στην Κέρκυρα).

Εγώ: Το βρήκαμε. Αυτός είναι ο αριθμός.

Γιαγιά: Εσύ πού μένεις;

Εγώ: Είμαι μακριά εγώ δεν ξέρετε.

Γιαγιά: Όλα τα ξέρω εγώ.

Εγώ: Στην Θεσσαλονίκη μένω.

Γιαγιά: Και πώς έρχεσαι βρε κοπέλα μου στην Κέρκυρα για δουλειά;

(Τί της λες τώρα;;;;;;)



5 comments:

Nyxteridas said...

χααααχααχα Εύα έχω πέσει κάτω απο τα γέλιαααααααααα

loooooool

sfak said...

απλά θεϊκοοοό, καλά πώς αντέχεις..?

Anonymous said...

hahaha!! πολυ καλο!


"Πελάτης: Εδώ που είμαι κι εγώ.
Εγώ: Και το εδώ πού είναι;
Πελάτης: Εκεί που είσαι κι εσύ είμαι κι εγώ."
μα τι στο καλο, οι ιδιοι παιρνουν στον ΟΤΕ καθε χρονο να ρωτησουν? :vent

tg

Black_juice said...

Apla den antexw :pp
Ekeini tin wra oso asteia kai na fainontai twra pragmatika apo mesa mou rixnw toooo mpineliki.

Kai afou akous tis mlks kai sou tin lene ki apo panw prepei na tous peis ki olas "Euxaristoume pou mas kalesate" :/

Unknown said...

pantws ws pros tous a8hnaious exeis adiko giati 1) den gnwrizoun oloi oti uparxoun tria thlefwnika kentra kai dexontai klhseis apo olh thn ellada kai 2) yparxei anagnwrish klhshs epomenws otan xekinaei me 210.... einai a8hna!! 3) esu mperdeythkes giati eisai apo 8essalonikh kai xereis oti uparxei ki ekei perioxh ampelokhpoi kati pou epishs den mporoun ana ot gnwrizoun oloi kai 3) an se parei dhladh kapoios 8essalonikios 8a sou apanthsei 8essalonikh kai oxi thn perioxh mono?