Thursday 20 August 2009

FitneZZ

4 μήνες σχεδόν πάνε από τότε που άρχισα την FitneZZ πορεία μου.
13 κιλά σχεδόν έχασα και μου μένει άλλο 1 μέχρι να φτάσω στο πολυπόθητο ιδανικό βάρος. Το θέμα βέβαια δεν είναι να το φτάσω, αλλά να μείνω εκεί.
Για 3 εβδομάδες αφού επέστρεψα από τις καλοκαιρινές μου διακοπές στην Ελλάδα, δεν είχα χρόνο και διάθεση να κάνω το τρέξιμό μου όπως το έκανα πριν και έτσι ξεσυνήθισα.
Δεν έβαλα κιλά στην περίοδο αυτή των 3 εβδομάδων, απλά ανεβοκατέβαινα 1 κιλό κάτω, 1 κιλό πάνω στο βάρος που είχα φτάσει, οπότε θεωρώ ότι τουλάχιστον εκεί μπορώ να το σταθεροποιήσω.

Όμως τα τελευταία 3 κιλά που με χώριζαν (και τώρα το 1 που με χωρίζει) είναι τα πιο ζόρικα, μια που είμαι τόσο κοντά και πρέπει να δώσω άλλη μια ώθηση και να το πιστέψω ότι μπορώ να τα χάσω και να μην ξανακυλήσω στο δρόμο των αλόγιστων και άχρηστων θερμίδων και των άχρηστων και περιττών κιλών. Τα τελευταία είναι και τα πιο δύσκολα και το ίδιο περνάει και η γυναίκα μου, που αφού έχασε τα κιλά της εγκυμοσύνης, προσπαθεί να φτάσει στο βάρος που είχε όταν την γνώρισα πριν 7,5 χρόνια και είναι κι εκείνη 2 κιλά μακριά από το στόχο της, αλλά αυτά τα 2 κιλά είναι τα δυσκολότερα...

Αλλά θα χαθούν... δεν είναι στο χέρι τους εννοείται, γιατί δεν έχουν χέρια.
Στο χέρι το δικό μας είναι, στο χέρι που ανοίγει το ψυγείο, στο χέρι που φέρνει το κουτάλι στο στόμα, στο χέρι που δένει τα κορδόνια, ανοίγει την πόρτα και σε σπρώχνει για τρέξιμο. Και στα πόδια, στα πόδια που τρέχουν, στα πόδια που ανεβαίνουν στη ζυγαριά και στα πόδια που θα σε πάνε στα μαγαζιά να δοκιμάσεις ρούχα 2 νούμερα μικρότερα.

Με αυτές τις σκέψεις ξανάρχισα το τρέξιμό μου και παρόλο που το σώμα μου γκρινιάζει γιατί ξεσυνήθισε και πονάνε οι μυς, δεν έχει σημασία, εγώ συνεχίζω. Ο – επιτρεπτού ορίου – πόνος είναι γλυκός γιατί σημαίνει ότι προσπαθείς και εννοείται ότι λίγο-λίγο φεύγει και η άσκηση γίνεται πιο εύκολα και ανώδυνα. Όλα πρέπει να τα βλέπω σαν ενθάρρυνση και όχι σαν αποθάρρυνση του να κάνω κάτι καλό για μένα.

Και μέχρι εδώ που έφτασα νιώθω περήφανος, για να πω την αλήθεια και γι’αυτό θα συνεχίσω γιατί έχω ακόμη δρόμο (όχι πολύ) για να φτάσω στο στόχο μου. Το Νοέμβριο που θα πάω στη Βραζιλία για τη βάφτιση του γιου μου θέλω να είμαι super sexy γκόμενος χαχα! Και ομολογώ πως αυτός είναι και ο στόχος μου χαχα!

Κάτι πολύ χρήσιμο που βρήκα στο δρόμο που από κάποιον γνωστό μου διατροφολόγο (τον Oracle του P4M για όσους τον ξέρουν) είναι η ιστοσελίδα που δημιούργησε με πολύ χρήσιμες συμβουλές διατροφής. Αξίζει να του ρίξετε μια ματιά.

http://www.ikerimis.com/

FitneZZ story - Άκης

Λοιπόν, λοιπόν, λοιπόν….. Να μαι και γω… :huhu . Ωραία στήλη κύριε ΖΖ… Το θέμα της μας απασχολεί όλους….

Να πω και εγώ, την δική μου, μικρή-μεγάλη ιστορία… :huhu .

Εγώ μικρούλης ήμουν ζωηρούλης. :huhu περα δώθε όλη τη μέρα… το πολύ το παιχνίδι όμως φέρνει και πείνα… Έτρωγα, ήμουν φαγανό αλλά δεν με έλεγες χοντρό παιδάκι… huhu Σαν παιδάκι είχα και εγώ τα μαγουλάκια μου και τα μπουτάκια μου, αλλά δεν με έλεγες χοντρούλικο… απλά παχουλούτσικο αλλά αυτό το γλυκό με τα μαγουλάκια… huhu

Τέσπα από Γυμνάσιο όμως είχα αρχίσει να φουσκώνω λιγάκι, αλλά είχα γενικά σκαμπανεβάσματα στη ζυγαριά… μέχρι και την Τρίτη Λυκείου δηλαδή, μια ήμουν παχουλός μια χοντρούτσικος lol . Αδύνατος δεν ήμουν ποτέ…. Τέσπα, βαριέμαι να πολυλογώ κιόλας, έφτασε το πρώτο έτος στη σχολή… :cry: από εκεί και μετά ήρθε ο κατήφορος… ο κατήφορος του Άκη… γιατί στη ζυγαριά ήρθε ο ανήφορος… :nerd: :cry:
Για να μην την κάνω ζαρτιέρα την ιστορία από το τράβηγμα, να πω πως ήρθε το καλοκαίρι του 2006 και με βρίσκει να ζυγίζω 142 κιλά. :lima: έχω την εντύπωση πως οι ελέφαντες γεννιούνται τα μισά :vent
Να πω πώς είμαι 1.96 ύψος, οπότε φανταστείτε… Σαν τοίχος ήμουν…. Και τι τοίχος…. :huhu Στο Βερολίνο πιο εύκολα το έριξαν :huhu

Τέλος πάντων, είπα δεν πάει άλλο… Έτσι στις 28/08/06 ξεκίνησα δίαιτα…. Έτρωγα πρωί βράδυ κόρν φλέικς και μεσημέρι μια κανονική μερίδα από το φαγητό που είχα… Αλλά καθόλου τηγανητά… Και γλυκό 3 φορές τη βδομάδα… Αυτή την διατροφή την συνεχίζω μέχρι και σήμερα… :lima:
Έχω να φάω έστω και μια τηγανιτή πατάτα 3 ολόκληρη χρόνια…. Και δεν μου λείπει…

Μέχρι τα Χριστούγεννα του 2006, δηλαδή 4 μήνες διατροφής είχα χάσει 20-25 κιλά αν θυμάμαι καλά… Μετά ο ρυθμός έπεσε αλλά όχι η όρεξη μου και η διάθεση μου για την μεγάλη αυτήν αλλαγή…. Γυμναστική δεν μπορώ να πω ότι έκανα ιδιαίτερα…. Έχω κάνα χρόνο που το ξεκίνησα εντατικά…
Ο Απολογισμός?....

Σήμερα… Είμαι ακόμα 1.96 :huhu ζυγίζω 81-82 κιλά, έχει αλλάξει όλη μου η ζωή , περνάω τέλεια, δημιουργώ χαμό όπου και αν πάω, έχω τρομερό σουξέ (σαν την Γαρμπη το 2000 :huhu ) και γενικά νιώθω υπέροχα με μένα… Πέρα από την πλάκα δεν με νοιάζει τι γνώμη έχουν οι άλλοι για μένα, εγώ νιώθω υπέροχα με αυτό που είμαι…. Μπορεί να λέτε τι ψωνάρα θεε μου κτλ κτλ, αλλά να σας πω? ΧΕΣΤΗΚΑ…. Εγώ κουράστηκα, κόπιασα , πέρασα δύσκολα για να φτάσω εδώ που έφτασα και καλά κάνω και είμαι. Πέρασα άσχημα όλο το διάστημα που ήμουν μπουλούκος, και τώρα θα το χαρώ όσο πάει… Μια ζωή την έχουμε….

Συνεχίζω να προσέχω την διατροφή μου, την χαλάω μια φορά στις 15 για να ενεργοποιώ και τον μεταβολισμό μου huhu , γυμνάζομαι τακτικότατα (5 φορές τη βδομάδα)…… Μόνο με προσπάθεια και με υπομονή και αν το πάρεις πραγματικά απόφαση μπορείς να φτάσεις σε τέτοια αποτελέσματα….. Και εγώ ήμουν δυνατός και τα κατάφερα. Στην αρχή δεν πίστευα ότι θα μπορούσα πότε εγώ να θεωρούμε αδύνατος…. Σήμερα…. 60 κιλά κάτω μπορώ να θεωρούμε φυσιολογικός και μ’ αρέσω όπως είμαι.

Χαίρομαι που αρέσω και μ’ αρέσει… Και πιστεύω ότι σε όλους αρέσει αυτό.. Οπότε δεν πιστεύω μια μερίδα πατάτες τηγανητές μια πίτσα και ένα ταψί γαλακτομπούρεκο να αξίζουν περισσότερο από το να είσαι hawt and stylish :lol
Παιδιά, όσοι θέλετε να αδυνατίσετε, αν το πήρατε πραγματικά απόφαση θα τα καταφέρετε.. Όλα στο μυαλό μας είναι. ΟΛΑ. Αν τα βρεις με σένα τότε όλα θα είναι εύκολα. Όποιος θέλει κάτι να με ρωτήσει ξέρετε πώς να με βρείτε… Επειδή ήμουν και από τις δυο πλευρές μπορώ να βοηθήσω….

Από διατροφή σας είπα… Από γυμναστική κάνω 20 λεπτά αερόβια (γρήγορο περπάτημα στο διάδρομο) και μετά γυμνάζω ξεχωριστά μια μια τις μυικές μου ομάδες… Κλασσικά πράγματα όχι κάτι το ιδιαίτερο….

Ζω πραγματικά τώρα και δεν θα το άλλαζα ποτέ και για τίποτα. Και αν δεν με πιστεύετε ρωτήστε το fan club μου… :lima:

Όποιος θέλει υπογεγραμμένη φωτό ας στείλει pm. :lima:

Κάνω και γυμνά. Ευχαριστώ. lol

3 comments:

sfak said...

Sigxaritiria mister akoulis :huhu 60 kila einai enas anthropos...kai se orismenes periptoseis einai kai kati parapano :vent

kapou edo na simiosoume oti an thelei kapoios na kapsei lipos me aerovia prepei na kanei toulaxiston 30 lepta grigoro perpatima, dioti apo t 30 kai meta arxizei o orgnismos na kaiei lipos se megales posotites, euxaristo :huhu

ZZ said...

αυτό κυρ Sfak μου το ξανάπες, αλλά δεν έδωσες εμπεριστατωμένη απάντηση σχετικά με το γιατί πρεπει να περάσουν 30 λεπτά...
όταν μου δώσεις την εξήγηση στο επιστημονικό μου ερώτημα, θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου

Anonymous said...

είναι συγκινητικό κάποιος να μπαίνει σε τέτοια διαδικασία και αυτό δέιχνει τη δύναμη της θέλησης..διαφωνώ βέβαια με την τακτική του στυλ κοπίασα για να χάσω κιλά, οπότε τώρα σηκώνω ψηλά τη μύτη, εγώ είμαι κι άλλος δεν είμαι...