Thursday 5 March 2009

Michael Jackson στο Ο2- 'Ημουν κι εγώ εκεί!!!




O Michael Jackson ανακοίνωσε τις τελευταίες του συναυλίες - EVER! - στο Λονδίνο και ήμουν κι εγώ εκεί!
Ήξερα ότι την περασμένη Τετάρτη θα ήταν στο Ο2 για να ανακοινώσει τις συναυλίες που εδώ και καιρό είχε λεχθεί ότι θα κάνει στο Λονδίνο, αλλά δεν το θεώρησα ενδιαφέρον να πάω... πόσο ψεύτης αποδείχτηκα...



Την Τετάρτη λοιπόν φεύγοντας απ'τη δουλειά είδα στην οθόνη του σουπερ μάρκετ ότι είχε μαζευτεί κόσμος στο Ο2 περιμένοντας την άφιξη του κολοσσού... Λέω 'ουάου... χαρά στο κουράγιο τους!' και κίνησα για το σπίτι.

Φτάνοντας στο Ο2 που είναι πίσω από τον σταθμό North Greenwich απ'όπου και παίρνω το λεωφορείο για το σπίτι μου, από περιέργεια είπα να πάω να δω τι γίνεται στο Ο2 και ανακάλυψα μια τεράστια ουρά να περιμενει να μπει μέσα... και μιλάμε για τεράστια!!!

έβγαλα τις φωτογραφιούλες μου να το θυμάμαι κι έκανα να φύγω....











ξαναγύρισα πίσω όμως σκεπτόμενος ότι 'δε βαριέσαι... πάω στο σπίτι λίγο αργότερα και θα δω και τον MJ' χοχο

κι έμεινα λοιπόν!

αυτό που δεν περίμενα είναι ότι από τις 4:30 που έφτασα εκεί θα έπρεπε να περιμένω μέχρι τις 5:30 για να μας κάνει την τιμή ο βασιλιάς της ποπ και να εμφανιστεί... ο κόσμος γύρω μου (1000 και βάλε) εμφάνιζε σημάδια κόπωσης και ανυπομονησίας (κυρίως γιατί οι περισσότεροι απ'αυτούς είχαν έρθει για το X-Factor concert, όπου οι διαγωνιζόμενοι του περσινού X-Factor τραγουδάνε τα ίδια τραγουδια που τους ακούσαμε να λένε και στο show,αλλά αυτή τη φορά πρέπει να πληρώσουμε κιόλας... δε σφάξανε λέω εγώ!) και κάποιοι απ'αυτούς προτίμησαν να την κάνουν για καποιο εστιατόριο αντι να περιμένουν στο πόδι με το πλήθος για την μεγάλη ανακοίνωση... δεν τους αδικώ!

Στις 5:30 λοιπόν φιλοτιμήθηκε και βγήκε ο Dermot o'Leary (παρουσιαστής του X-Factor) και μας είπε 'the king is in the building....)

για τον πανζουρλισμό που ακολούθησε όμως τα λέει όλα καλύτερα το παρακάτω video....



Υ.Γ. Μετά από την ανακοίνωση των συναυλιών - που ξεκίνησαν από 10 και τελικά θα κάνει 30 - μπήκα στη διαδικασία να δηλώσω συμμετοχή στην προπώληση των εισιτηρίων και εν τέλει αγόρασα το εισιτήριό μου και θα δω τον MJ στις 19 Αυγούστου!!!!

Can't wait!!!!

No comments: